Idégrundlag

Vision

At være en social bredde- og eliteklub som råder over et af Danmarks bedste vandskianlæg og danner fundament for nogle af Danmarks bedste løbere i alle discipliner under DVWF.

Mission

At fremme alle discipliner under DVWF og tilbyde medlemmerne træningsmuligheder som giver mulighed for DM-deltagelse i alle disse.

At være en klub med sociale aktiviteter og samvær, som danner grundlag for sammenhold og kammeratskab mellem alle medlemmerne.

At afholde konkurrencer og arrangementer som er med til at sikre vandskisportens høje niveau og udbredelse i Danmark.

Samvær

I AAVK værdsætter vi samvær og kammeratskab.

Klubben tilstræber et fællesskab blandt medlemmerne som rækker ud over det sportslige og går på tværs af discipliner og aldersgrupper.

Vi bestræber os på at være imødekommende over for gæster og nye medlemmer, og ønsker at de vil være en del af klubben eller besøge os igen.

Kvalitet

I AAVK prioriterer vi kvalitet højt.

Vi råder over et af Danmarks bedste vandskianlæg og ønsker at denne kvalitet afspejler sig gennem hele klubben og dens foretagende.

Medlemmerne skal have de bedst mulige træningsforhold og -muligheder.

Arrangementer og konkurrencer afholdes professionelt og velarrangerede. Der lægges vægt på at gæsterne for en kvalitetsoplevelse med fra klubben.

Engagement

Det er engagement der driver klubben.

Klubbens medlemmer brænder for vandskisporten og engagere sig i klubbens virke. Klubben drives af frivillige medlemmer og alle medlemmer yder en indsats for klubben.

AAVK engagerer sig i DVWFs foretagender og medvirker til at udbrede og opretholde et højt niveau i dansk vandski, gennem afholdelse af konkurrencer og arrangementer.