Bliv sponsor

Aalborg Vandski Klub er en idrætsforening, som udelukkende drives af frivillige. Vi er afhængig af økonomiske bidrag fra erhvervslivet for at sikre, at vores medlemmer kan stå på vandski til rimelige priser, samt for at sikre kapital til at forny vores vandskibåd med jævne mellemrum.

Som sponsor for Aalborg Vandski Klub bliver din virksomhed promoveret. Ved at indgå en sponsoraftale med Aalborg Vandski Klub, bliver netop din virksomhed synlig i foreningen og dermed kan vores medlemmer, gæster og andre, som besøger det rekreative område ved Voerbjerg Sø, se at du støtter det lokale foreningsliv.

Vi tager os kærligt at vores sponsorer og hver sponsor bliver indbudt til en årlig sponsordag, hvor det er muligt at prøve kræfter med vandskisporten.

Vores sponsorer